Skaner Scan Magic 600CP

Autor: Witold Gawronski (wittorio_at_opa.pl)
Data: Sun 27 Jun 1999 - 17:11:55 MET DST

Witam.

Od miesiąca jestem posiadaczem tego taniego skanera, ogólnie jestem z
niego zadowolony, za wyjątkiem sytuacji gdy muszę skanować duże białe
powierzchnie z niewielkimi rysunkami lub napisami. Niestety wtedy
białe powierzchnie nie są równomiernie białe lecz powstają plamy i
nieregularne przyciemnienia. Czy to wina mojego egzemplarza czy cena
za niską cenę?
To jest skaner opatry na diodach led, więc słabo rozgrzana świetlówka
nie wchodzi w rachubę.
Posiadaczy tego skanera (zakupiłem go w promocji Makro) proszę o
przeprowadzenie testu polegającego na zeskanowaniu czystej kartki A4 w
rozdzielczości 300dpi i informację o efektach.
Witold Gawroński wittorio_at_opa.pl
   GLIWICE - SILESIA - POLAND