Odp: live update...

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 20:55:16 MET DST

> Ha, ha,
>
> piraty mamy co?
> I jeszcze chcesz robic live update dla pirackiego softu?

A czemu nie ?
Da się na 100% bo mój kumpel coś takiego robił na W98
w wrsji "archiwizowanej" na cd-r i jeszcze go nie zamkneli :-)
Trzeba było tylko zmienić jakąś wartość w rejestrze z 0 na 1
bo bez tego przy Live Update będzie nas rozłączało z powodu
nie zarejestrowanej kopji.
Ale gdzie to dokładneie było w rejestrze to nie wiem.
Pisano o tym w którymś numerze PC Word Komputer albo Chipa.

--
Pozdr.
file://==PhoeniX==\\