Kto wytłumaczy takie cudo ? (jeszcze raz o CDROM-ach)

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 27 Jun 1999 - 00:17:09 MET DST

Oprócz windy 98 mam na jednej partycji zainstalowanego OS/2 Warpa
wersja 4.0. Pod windą wkładam dziś do napędu płytkę z ostatniego
PCWK. Chodziło mi o program Druczek. Winda za cholerę nie chciała
przekopiować mi go na twardego i cały czas wywalała niebieski ekran
z komunikatem, że muszę przeczyścić sobie CDROM-a. Coś mnie tknęło
i spróbowałem odczytać płytkę pod Warpem. O dziwo nie miał z tym
żadnych problemów. Wiem, że mam dziadowskiego Cyberdrive'a
ale coś z tą windą też chyba nie jest w porządku. Wynika z tego, że
chyba nie wszystkie kłopoty z napędami można zwalać tylko na sprzęt.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com