Odp: problem z plustekiem 9636T

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_kki.net.pl)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 22:22:55 MET DST

Użytkownik Bartek Kozlowski <Bartek_Kozlowski_at_faber.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:375ffd14_at_news.vogel.pl...

> gemini napisał(a) w wiadomości: <375c2c9b_at_news.vogel.pl>...
>
> Zrobilem tak jak mi poradziles, niestety efekt ciagle ten sam.
>
> Na poczatku tez mialem model 12000T - jednak poniewaz wychodzily paskudnie
> ciemne slajdy wymienile go na wczesniejszy. Ale jak widac dalej ten sam
syf.

> Cholera co to moze byc? Dalczego jakims cudem tylko ja jestem pokarany
taka
> wada. Jak znowu pojde do sklepu to mnie chyba sprzedawca zastrzeli.

> *** Bartek Kozlowski ***
> [...]

Muszę Was pocieszyć! Mam od paru tygodni 12000T i też mam problem dziwnych
slajdów i negatywów. Ale na razie nie mam czasu z tym walczyć. Jakby ktoś
znał rozwiązanie... , a jeżeli nie, to w wakacje powalczę i zobaczymy. :)))

--
Jarosław Kamper <jarekkam_at_kki.net.pl>