Re: Viper 330 - czy warto?

Autor: Mirek (kwasco_at_kki.net.pl)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 20:49:07 MET DST

Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> wrote in message

> Musisz miec baaardzo niskie wymagania, ale to przeciez Twoja sprawa :)
> Zareczam Ci, ze moj C366_at_458MHz i TNT nie radza sobie poprawnie z
> wieloma nowymi tytulami i trzeba schodzic z 1024x768 do mniejszych,
> oblesnych rozdzielczosci :)
Taaak, rozdzielczosc 800x600 jest baaardzo oblesna na monitorze 15'... :]

> Tylko w badziewnych testach w rodzaju Final Reality etc.
> Naprawde drajwery nVidii sa najlepsze.
Dosyc dlugo testowalem rozne drivery i vpr0128 w tym przypadku jest
zeczywiscie najlepszy (kolory na najnowszych sterownikach nVidii sa
straszne - np.NFS3...)

Tylko nie przestrasz sie obrazu w
> niektorych grach 3D - jest srednio mowiac kiepski "dzieki" wrednemu
> ditheringowi, ale nie wszystkim to przeszkadza :)
Przeciez pytanie dotyczylo dosc starej (chyba rocznej) taniej karty! Zgadzam
sie, ze w porownaniu z najnowszymi kartami mozna miec pewien niedosyt wrazen
gdy dochodzi do ditheringu, jednak ceny kart dajacych w grach kolory 24 i 36
bitowe sa wielokrotnoscia wspomnianych 120zl.
Moim zdaniem tego typu uwagi w tym przypadku sa niezbyt trafione...

+pozdry+
kwas