Re: Śląska grupa dyskusyjna!!! - trochę off-topic

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 16:04:40 MET DST

Thu, 24 Jun 1999 07:05:23 GMT, "De Grejt Kornholio"
<cornhole_at_darmo.alter.pl> napisał[a]:

>nie wiem, czy wiecie, że niedawno powstała grupa dyskusyjna
>"free.pl.silesia" - jest dostępna m.in. na serwerze news.tpnet.pl
>w związku z tym, że to chyba pierwsza grupa związana przynajmniej jak
>narazie nazwą ze Śląskiem (istniało do tej pory wiele regionalnych grup, ale
>nic ze Śląska) a dzieje się na niej niewiele, chciałbym Was zachęcić może do
>jakiegoś rozruszania tej grupy - jeśli macie ochotę, to zajrzyjcie tam,
>proszę - może rzucicie jakieś ciekawe tematy. Sądzę, że warto mieć taką
>własną regionalną grupę - zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć.

Zauważyłem jakiś czas temu, że jest taka grupa, której wcześniej nie
było.
Czy będziecie tam pisać wyłącznie gwarą śląską? Jeśli tak, to
subskrybuję natychmiast i będę się uczył języka :-)

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl