Re: Konta platne (tylko na poczatku) ?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 15:47:24 MET DST

On Fri, 25 Jun 1999 22:15:18 GMT, "Paweł Chałczyński"
<aligator_at_promail.pl> wrote:

>Interesuja mnie jakies niezawodne konta pocztowe platne ale tylko przy
>zakladaniu.

Chyba bedzie ciezko znalezc takie :-) Popatrz na to tak: zaplaciles,
wiecej szmalu od Ciebie nie wydebia, to po co maja sie wysilac? IMHO
pewniejsze sa konta z abonamentem - sam mam takie w malej lokalnej
firmie (na friko2 mam tylko kubel na spam :-), 5 mega, place cirka 10
zl miesiecznie, wysoce niezawodne i bardzo szybkie w porownaniu z
friko i innymi. Owszem, pady sie zdarzaja (1-2 na pol roku), przestoje
nie trwaja jednak dluzej niz 12 godzin. Poszukaj czegos takiego w
swojej okolicy - wydatek niby wiekszy, ale zwroci sie w nizszych
rachunkach od TePSY.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--