Re: Nagrywarka ATAPI a drivery BusMaster?

Autor: kszysiu (kszysiu_at_jeremi.pl)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 14:37:46 MET DST

tak BusMaster ....

w Menedzerze urzadzen
wlasciwosci nagrywarki (i innych napedow ATAPI)
ustaw tak:
  [x] odlacz
  [ ] synchroniczne przesylanie danych
  [ ] DMA
[ ] DMA ;)

nie gwarantuje ze to pomoze ale sprobuj
ja mam CDD3610 i przy zainstalowanych BusMaster i z [x] DMA
kaszanil plyty (tzn. nagrywal ale byly bledy!!!
tak to dziwne ale prawdziwe - plyty sie zawsze nagraly dobrze ale zdarzaly sie
sektory, ktorych nie mozna bylo odczytac)

pozdrawiam
kszysiu
CD19

              -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglądać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!