Odp: Odp: IE50 PL Dluzsze ladowanie grup ?

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 11:08:05 MET DST

Użytkownik Tomasz 'Pilot' Minkiewicz <spam.hater_at_dummy.domain> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37a5bca5.9820143_at_news.icm.edu.pl...

C:\Windows\Dane

| Mylisz się i to bardzo. Folder z danymi mojego FAgenta (który
całkiem
| oszczędnie miejscem gospodaruje - w plikach jest mało śmiecia)
zajmuje
| ok. 130 MB. A mam w nim listy z 15 czy 16 grup z ostatniego miesiąca
| (dokładnie od padu news.tpnet). BAKi i IDXy zajmują z tego jakieś 3
MB

| Ale chodzi właśnie o to, żeby mieć stare posty. W OE4 (i 5 chyba
też)
| jest to niemożliwe, bo ten cymbał usuwa wiadomości, których nie ma
na
| serwerze.

Jeśli o to chodzi, to nie ma się co burzyć, że pliki zajmują tyle
miejsca.
Oczywiście, między OE i FA i NC będą zapewne jakieś różnice w
objętości
takich plików, ale jeśli komuś zależy na robieniu domowego archiwum
newsów,
to powinien być chyba gotowy na poświęcenie kawałka dysku i na takie
drobiazgi
nie zwracać uwagi.
Natomiast jeśli chodzi o ostatni problem, to nie zetknąłem się z tym,
bo ja
tak długo postów nie trzymam (od tego są archiwa i dejanews). Te
posty, które
chcę sobie zachować, kopiuję do specjalnego folderu (pt. Archiwum) i
tam sobie
leżą dowolnie długo.
Mimo to, myslę, że OE można jakoś ustawić, tak by nie usuwał postów
nigdy,
ale głowy za to nie daję.

--
+- Krzysztof Czurylo                                             -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+