Re: komputer sie wiesza przy starcie :(

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 01:16:16 MET DST

On Fri, 25 Jun 1999 14:07:42 +0200, Artur Czeczko <artur.czeczko_at_pse.pl>
wrote:

[...]
>Ale już to naprawiłem. Właœnie ponownym partycjonowaniem dysku.
>Teraz działa. No ale chciałbym ustalić, co było winne, dopóki wszystko
>jest na gwarancji... Dobrze by było zaobserwować, czy to jest
>powtarzalne.

dobrze, ze naprawiles. a czy moglbys mi jednak podeslac tego
scrren-shoota (jako jpg) z partition info?

[...]
>Na wszelki wypadek staram się mieć zawsze jednš partycję primary.
primary mozesz spokojnie miec max. 4 (w tym jedna jako extended). mi
chodzilo o status 'active'. taka najlepiej miec tylko jedna.

>Poza tym... chyba dam sobie z tym spokój, bo ładu tu nie dojdę...
wiesz, jak mozesz zgrac sobie wszystko na cdr, to zawsze mozesz tak
zrobic, a potem sie pobawic tymi partycjami, pokombinowac i popatrzyc,
co i jak. tak mozna sie duzo nauczyc. jak kupilem nowy dysk, to tak
wlasnie robilem i duzo mi to dalo (plus jeszcze pomoc jednego czlowieka,
ktory mi wszystko wyjasnil). polecam. ale jak masz troche czasu :)

>Na razie działa...
>
>... i oby tak pozostało :)
czego zyczy

zuko / Shark von Cygnus