Kupić Voodoo2 czy Voodoo3?

Autor: juij (juij_at_polbox.com)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 18:13:28 MET DST

        Zastanawiam się nad zakupem jednej z tych kart. V2 bo jest już
na tyle tania że wydatek niewielki, a ja mam Pentium MMX 233MHz i tylko
złącza PCI. Ale myslałem o V3, jednak były jakies posty o tym że V3
stwa-
rza jakies problemy. Widziałem w sklepie V3 2000 PCI za niecałe 700zł.
Mógłby mi ktos rozwiać wątpliwosci?

PS1. Ja duże różnice w wydajnosci są między V2 a V3?
PS2. Zamierza programować między innymi w OpenGL i nie wiem czy te karty
dobrze się do tego nadają, przynajmniej w porównaniu z innymi kartami.
PS3. Zamierzam programować między innymi pod Linuxem i chciałbym się za-
pytać, czy ten system obsługuje dobrze te karty?

--
juij.