Problem z BH6-dziwny

Autor: Comnet (comnetwr_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 15:59:45 MET DST

Prawie zawsze przy pierwszym włączeniu komputera w momencie gdy ma się
zacząć ładować system komputer zawiesza się(czasem występują jeszcze jakieś
znaczki rozrzucone po całym ekranie)po zimnym restarciem jest już wszystko w
porządku,wszystko chodzi nienagannie można grać bez przerwy wiele godzin i
nic się nie dzieje????????Jest tak tylko przy pierwszym włączeniu,potem mogę
sobie restartować i nic się nie dzieje.
Czy ktoś ma pomysł dlaczego coś takiego mi się dzieje

-płyta BH6 wer.BIOS-u KJ
-IP (pełny) II 300,podkręcony na 450(4,5x100)napięcie 2,10 V
-128 MB RAM BX
-Viper V550 puszczony na AGP 66Mhz(2/3)
-SB LIVE Value
-LG 40x
-Seagate 4,3 GB UDMA/33
-Seagate 4,3 GB UDMA/66 (programem ze strony Seagate UDMA/66 wyłączone)

I wie ktoś jak ma być ustawione "L2 Cache Latency" w biosie?
Normalnie mam default (co jest 3)ale może jak podkręcam to mam zmienić?

Z góry dzięki