Re: klopoty win.95

Autor: Piotrek Szymański (szyman_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 13:55:50 MET DST

Mariusz Mroczkowski napisał(a) w wiadomości:
<929799488_at_p19.f84.n480.z2.ftn>...
>Hello piotr!
>
> ps> podpowie co zrobic aby wymazac z pamieci PC poprzedni nr. win. bez
> ps> formatowania twardego dysku.Nistety nie zapisalem nigdzie poprzedniego
> ps> nr.
>
>W pliku system.dat poszukaj stringu "productid" - po nim jest Twoj numer.

U siebie sprawdzałem i po productid w system.dat jest numer, ale to nie jest
ten numer co sie wpisuje przy instalacji Windowsa. To jest numer seryjny ale
już jakoś przetworzony. Możliwe że będzie działać bo są takiej samej
długości (20 znk).

ps. Ja (piotr szymański) nie jestem tą samą osobą co nadała ten list
pierwotnie (też piotr szymański).

---
Szyman (szyman_at_free.polbox.pl)