Odp: Płyta ATX Asus P2B a Power Up

Autor: jaras (jarasgb_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 10:39:05 MET DST

Użytkownik GM+ <GMplus_at_vc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7kuadk$4kg$2_at_gemini.webcorp.com.pl...
> jak to wyczyść
> to znaczy że mam go upgreidować ?
>
> co z tą zworką ??
>
> GM+

hAJ
Na plycie jest taka zworka (clear cmos data ) ktora (sprawdz w instrukcji od
plyty) sluzy do czyszczenia biosu. Przestaw ja na chwile w pozycje enabled
wlacz kompa i wylacz a potem disabled. Po wejsciu do biosu ustaw date i
dysk.

jaras
P.S. Przed tymi zabiegami sprawdz cz aby napewno ustawiles w biosie wszystko
jak nalezy bo np u mnie trzeba jeszcze wlaczyc "Reasume by Alarm" ale mam
inna plyte takze moge sie mylic