Re: Celeron 366@550 i 2,3V

Autor: Krzysiek N. (manson_at_kki.net.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 12:48:47 MET DST

>Pojasnij mnie: CO wskazuje Ci czujnik na plycie skoro masz przelotke ppga ?
>
>Piotr / squonk_at_psk2.am.lodz.pl

przepraszam za niedoinformowanie - czujnik na plycie sobie, a temp. proca
sprawdzalem paluchami i jest to tylko moje subiektywne wrazenie, nie mniej
jednak nie wyczulem duzej roznicy temp. miedzy 366 a 550...mozna sie do tego
oczywiscie przyczepic, ale to juz nie moj problem

krzysiek n.
manson_at_kki.net.pl