Odp: FIC VA503+ oraz Viper V550

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 19:47:50 MET DST

> Ludzie! Skończcie z tymi zabobonami! Oczywiście, że TNT lepiej chodzi pod
> Celkiem, ale to dlatego, że on jest po prostu lepszy w operacjach
> zmiennoprzecinkowych!

Prędkość procesora dla TnT i V2 czy Banshee jest taka sama więc
nie za bardzo rozumiem Twoje porównanie.
Jeśli na K6-2 Banshee czy V2 chodzi szybciej od TnT (na tym samym
procesorze)
to chyba wniosek jest jeden.

> Co powiesz na to, PhoeniX?

Problem w tym, że nie mam Q2 :-((((((
Miałem go na dysku ale nie przetrwał wysypania się FAT'u.

> Quake 2, OpenGL - ustawienia na max. quality, 1024x768, 32bpp, dźwięk max.
> quality, timedemo 1, map demo1.dm2 i wyciąga ponad 34fps. Jest to Viper
V550
> AGP na AMD K6-2/350 (płyta na MVP3 - AOpen AX59 Pro), sterowniki Detonator
> 1.88 ze wsparciem dla 3DNow!

Na V2 NA PEWNO było by szybciej.
Może jakiś posiadacz V2 i K6-2 zrobi mały tescik i rzuci na grupe ?

> Pomijam fakt, że V3 i żadne inne nie pójdzie na 32bpp i że w przypadku
> upgrade do Celka zysk prędkości pewnie jest spory, a jakość nadal
idealna!!!

O jakości już pisałem, że TnT ma lepszą.
Rozchodzi się o szybkość i opymalizacje driverów pod 3DNow.

--
Pozdr.
file://==PhoeniX==\\