Re: jaki monitor?

Autor: Zbigniew Cofala (cofala_at_bdm.com.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 11:40:34 MET DST

> Sam sie ostatnio zaczynam rozgladac z 17'ka i znalazlem cos takiego
> jak Bridge BM-17F. 1600x1200, 160Hz Max, 0.25 plamka, TCO (nie wime
> jakie), USB!!! (rowniez normalne podlaczenie), OSD oczywiscie, za cene
> ok 1400 zl. No i sie dowiedzialem, ze to ma kineskop Panasonica.
> Jak ktos cos takiego widzial w normalnej pracy to niech sie wypowie.

Ja jestem juz po tym etapie. Po 4 mies. posiadania 17" Dayteka rozstalem
sie z nim bez zalu (krzywy obraz nie dajacy sie skorygowac - nie wiem
czy to wina tylko mojego egzemplaza, czy wszystkich) i zakupilem 300 zl.
drozszy, ale o wiele lepszy Samsung 710s (3 lata gwarancji, TCO99
regulacja temp. barw i wszystkich chyba parametrow ksztaltu). Z tych
wymienionych:
Daytek jest kiepski,
Belinea szpetna z wygladu (ten konkretnie typ),
Philips - drogi,
Likom - nie znam.

Szukalem dobrego monitora przez ok. 3 tygodnie i Samsunga polecam
kazdemu.

--
                              -< all the best >-
cofala_at_bdm.com.pl