Odp: !!!!!! S3 Savage 3D i plyta ASUS P2B-F !!!!

Autor: Paweł Książek (pksiazek_at_ajo.waw.pl)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 22:16:29 MET DST

Niestety nadal jest tak samo :-(.
Jedyne do czego doszedłem to to ze komputer zawiesza sie
w podany sposob kiedy zwieksze ilosc kolorow. Dobrze jest
tylko w 256 i 16. Chce takze dodac ze celowo zainstalowalem
ponownie Windows wiec nie moze byc to powodem jego
zasmiecenia !

Nadal czekam na pomoc !!!

Użytkownik PO <omlet_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3772380b_at_news.vogel.pl...