Re: najcichsze CD-ROMy i DVD-ROMy ?

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 21:46:42 MET DST

> A gdzie mozna kupic?

Wiesz , troszke trudno powiedziec gdzie ale jest taki sklepik na chlodnej w
wawie .. tam na 100% maja

> Ja nie wiem. Skonczyl mi sie okres ewaluacyjny w windzie98 i byl bol.
> Bo nie wiem czy wiecie, ale 9x to wszystko shareware - po uplywie pewnego
> czasu
> program przestaje dzialac.

:)

> Hmmm.... Jesli ten Teac bedzie w rozsadnej cenie i jeszcze nie bede musial
> po niego jechac do Bialegostoku to fajnie.

jest to cos w granicach 200-300 zl ... chyba cena rozsadna za jeden
znajlepszch cdromow na swiecie ... oczywiscie duzo lepiej wyjdziesz jak
kupisz scsi ... ten juz kosztuje odrobinke ponad 300 zl , ale jest naprawde
super - ja takiego mam :)
Pozdro