Re: Problemy z nagrywaniem.

Autor: Bobby (bobby_at_astercity.net)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 21:27:24 MET DST

Kopec Pawel napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam
>Ostatnio mam pewien problem z nagrywaniem plyt CD-R. Posiadam
nagrywarke
>Philips CDD3610 (na IDE). Kiedys wszystko bylo prawie w nalezytym
porzadku.
[...]
>Pawel Kopec
>kopec_at_itl.pl

czy to nie dziwne ze wielu ludzi posiadajacych nagrywarke firmy
Philips narzeka na nia mowiac ze ma problemy z nagrywaniem ??? Ludzie
powtarzam jeszcze raz nie kupujcie tego syfu (Philips). Dobry
egzemplarz nagrywarki Philipsa trafia sie raz na 50 sztuk. Kto chce
pozniej zalowac kupna takiego sprzetu niech zainwestuje w Philipsa a
na pewno bedzie mial noce nie przespane.
Bobby