Re: Odp: Problem z monitorem

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 16:24:09 MET DST

Dnia Wed, 23 Jun 1999 17:25:44 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał/a:

>samo przyzwyczajenie też robi swoje. :)
>w pierwszych chwilach, kiedy się przerzuciłem na 75Hz na 17stce, nie
>wiedziałem migania. w tej chwili, w niektórych momentach, zaczynam
>jednak oczuwać, że (chyba) coś mruga od czasu do czasu. :)

Ano mruga :) Szczegolnie uciazliwe jak odwracam lekko wzrok na
telewizor - wlasnie kacikiem oka najlepiej jest to zauwazalne..

>ale i tak uważam (IMHO), że 85Hz spokojnie wystarczy i nie ma co
>wydziwiać z wyższymi ustawieniami <--- już możecie mnie linczowac.
>czas start! ;)

Bez przesady :) Gdybym w kazdej rozdzielczosci - np. 1280x1024 mogl
uzyskac 85 Hz to bylbym zadowolony..

>PS. kiedyś mieliśmy na grupie CYBORGA, któremu obraz przestawał mrugać
>dopiero przy 160Hz - hle, hle. =;D

Zaraz tam cyborg.. moze po prostu chlopak z Czernobyla ? ;>>

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl