Re: IE50 PL Dluzsze ladowanie grup ?

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 15:39:58 MET DST

Tomasz 'Pilot' Minkiewicz napisał(a) w wiadomo?ci:
<378d1ce5.12650496_at_news.icm.edu.pl>...

>Nie przesadzaj. Dodanie tych paru pól mogłoby w najgorszym razie
>powiększyć pliki z danymi o kilkana?cie procent, ale trzykrotnie???

Nie przesadzam. Przyklad: z peceta mam sciagniete kilka tysiecy
wiadomosci (co jakis czas robie backup). Po zainstalowaniu OE5
stwierdzil, ze na pewno zadnej z nich jeszcze nie czytalem
i tak je zaznaczyl (co do jednej!). Po podswietleniu wszystkich
wiadomosci, wybraniu "zaznacz jako przeczytane" i kilkunastu
sekundach mielenia dyskiem rozmiar pliku z pecetem zwiekszyl
mi sie z 13 do 18 MB.

Wlasnie dlatego wole OE4.

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)

Ps. Nie przecze, ze u innych moze to dzialac calkiem sprawnie.