!!!!!! S3 Savage 3D i plyta ASUS P2B-F !!!!

Autor: Pawel Ksiazek (pksiazek_at_ajo.waw.pl)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 15:26:49 MET DST

Witam

Mam nastepujacy problem. Otoz zakupilem wczoraj karte
Gainword Cardexpert Savage 3D, i wszystko byloby OK gdyby
nie to ze cokolwiek chce zrobic w Windowsie komputer zaraz mi
sie zawiesza :-(. Nie wiem co jest tego powodem ale u kumpla ktory
mial K6-450 wszystko bylo OK. Ja natomiast mam Celerona 300A
i plyte ASUS P2B-F.
Probowalem juz wszystkiego, tzn. instalowalem rozne wersje sterownikow
(Fachmana), wylaczylem AGP 2x i Sideband Adressing a w S3Tweaku
ustawilem tryb SAFE, przestawialem ustawienia w BIOSIE i nic nie pomoglo.
Wystarczylo ze wywolalem okno ze zmiana ustawien wyswietlania albo
chcialem otworzyc Panel Sterowania, komputer sie zawieszal.
Dodam takze ze karta ma BIOS w wersji 2.1B19 i pracuje na SGRAMach 8ns.
Jezeli ktos spotkal sie z tym problemem, prosze o pomoc !

Z gory serdecznie dziekuje za odpowiedz.

PS.Uzywam WIN 98 a wczesniej mialem Virga GX2 i wszystko bylo OK.