Re: program do ukladania planu lekcji

Autor: Grzegorz Gierlik (gregg_at_lo13.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 15:12:40 MET DST

Maciej Wyczawski <mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:

> UPR Lublin napisał(a) w wiadomości: <7jmhve$qpj$1_at_helios.man.lublin.pl>...

Jest firma (znana na polskim rynku) bodajze z Wroclawia ktora robi
rozne programu dla szkol - w tym cos do ukladania planow lekcji.
Programu nie wiedzialalem, a co gorsza zapomnialem nazwy firmy.
Ale chyba czesto reklamuja sie w gazetach.

> Program tylko rejestrował to co się samemu wymyśliło. Czytałem gdzieś, że
> program do układania harmonogramu pracy nauczycieli jest jednym z
> najtrudniejszych do napisania dla informatyków, najwięcej "dzikich"
> zależności (niektóre zajęcia w określonych pracowniach, okienka,
> nieobecności, zastępstwa) - paranoja.

Ale generalnie da sie napisac. Trzeba miec jedynie solidne podstawy
z informatyki (kolorowanie grafow).

--
Grzegorz Gierlik