Re: Ciepelko

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 10:36:50 MET DST

Z reguly sa odpowiednie oznaczenia na procesorach. Nie wiem, czy Celerony
posiadaja takie specjalne oznaczenia, ale np. AMDki maja taka jedna literke,
ktora oznacza przedzial temperatury podczas pracy, przedzial temperatury
otoczenia, itd.

Poszukaj gdzies opisu oznaczen na procesorze.

Pozdrawiam,
Jacek