Re: HP690 ale jaj jak berety

Autor: Mr. Free (mr_free_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 00:08:18 MET DST

>Jestem (nie)szczęśliwym (?) posiadaczem HP 690
>Wszystko było ok aż do czasu zainstalowanie IE50 w wer ang , teraz mimo że
>zmieniłem IE na pl i przeinstalowałem sterowniki i sam Win98 drukarka
>zamiast polskich ogongów (ale tylo śćęąźż) drukuje krzaczki. Czy ktoś wie
>jak można sobie z tym poradzić?
>Oprócz kasowania całego Win 98 i instalacji od początku całości programów.
>Za pomoc z góry dziękuję.

Tez to mialem z HP 720.
Sprawdz czy masz w katalogu windows plik ATM.INI.
Jesli tak to w sekcji settings dopisz linie:

MaskCharCode=Off

i zrestartuj system. Mi pomoglo.

BTW: to rozwiazanie pomaga jesli masz zainstalowany Adobe Type
Manager, lub jakis program ktory go uzywa. Ja nie mialem tego
zainstalowanego, ale IE5 nie wiedziec czemu zalozyl mi taki plik.