Re: prośba do krakowiaków i łodzian

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 23:30:32 MET DST

Dnia Thu, 10 Jun 1999 22:39:03 +0200, Łukasz Odziewa napisał(a):
>zakopanego).
>Papieza -
>500metrow.

>Nie parkuj na przystanku. Straż miejska tam nakłada blokady na koła i
>już byś nie miał czym wrócić ...

O, znowu zaczęli? :)
Fajnie, znowu będzie można oglądać szopkę "czarne mundury kontra kierowcy" :)

P.S. Ja polecam parkowanie na parkingu _za_ stacją benzynową. Tam są
porządni ludzie i nie wpuszczają aut, jeśli nie ma miejsc do parkowania.
Kiedyś się naciąłem i wjechałem na ten parking przed stacją benzynową - ile
to było stresów...

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |