Re: Tania drukarka - jaka?

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 23:27:44 MET DST

Tue, 22 Jun 1999 18:36:20 GMT, Art&jan <aginaj_at_pionier.ib.pwr.wroc.pl>
napisał[a]:

>Czy możecie sie podzielic uwagami na temat drukarek. Chcę kupić tanią
>drukarkę w okolicach 400,- zł.
> Moje typy to : - Cannon 250
> - HP 400
> - Lexmark 1000
> - Epson 300
>Co proponujecie ? Drukarkę będę używał głównie do wydruków tekstowych oraz
> do wydruków rysunków spod ACADA14. Omawiane drukarki sa w zbliżonej cenie

Skoro będziesz drukował z AutoCADa, to osobiście sugerowałbym Ci
rozejrzeć się za używaną laserówką. Za 400-500 zł można znaleźć
używane HP LJ III. Może nawet uda Ci się znaleźć jakąś okazyjną
czwórkę (ale IMHO mała szansa)?

>stąd czym sie powinienem kierować.Może rozdzielczość (cannon 720*360)

myślę, że nie jest tu kluczowa

>albo możliwośc nabijania (i koszt oryginalnych) własnoręcznie naboi ,

To chyba można we wszystkich wymienionych, w każdym razie w HP i
Epsonie na pewno, a w Lexmarku i Canonie pewnie też.

>trwałość głowicy , wielkość zajmowanego miejsca, okres gwarancji;

HPki mają głowicę zintegrowaną z tuszami, chyba żadna inna z
wymienionych - nie.

Na Twoim miejscu postarałbym się dostać 2 lata gwarancji. Mniej, to
trochę za mało, więcej nie ma sensu, bo przez tyle czasu Ci się
drukarka zestarzeje na tyle, że to nie będzie miało znaczenia.

>jednym słowem wszystko na co powinienem zwrócić uwagę przy kupnie w/w modeli.

Na Twoim miejscu zwracałbym uwagę na szybkość i koszt jednej strony
drukowanej czarno.

W PCWK 7-8 jest test drukarek. Jeszcze nie czytalem. Nie sugerowałbym
się zanadto ich opiniami, ale

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl