Re: Voodoo banshee ?!

Autor: roland (roland_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 23:24:46 MET DST

Mirek wrote:

> Witam,
>
> Mam wielka prosbe:
> Zastanawiam sie nad zmiana karty - prosze o rade - jak wypadaja karty na
> Voodoo banshee w porownaniu do kart z Riva TNT (glownie Viper 550). Czy
> roznice w wydajnosci tlumacza roznice w cenie? Co oplaca sie bardziej ?
> (moze inne modele? - do 600zl)
> Prosze o wrazenia i opinie...
> Z gory Dzieki !
>
> kwas

Hi!

Jeśli chodzi o Banshee (AGP) to mam przykre doświadczenia
Na żadnej płycie FIC (SS7) +Win95 nie udało się uruchomić tej karty
w trybie wyższym niż VGA. Objawy bardzo banalne.
Podczas startu Wingrozy pokazuje się blue death i koniec.
Później problem z odpaleniem nawet w trybie awaryjnym.

Jeśli chodzi o wydajność (a raczej wrażenia z giercowania)
to wypadła podobnie jak G200.

Roland