PYTANIE: gdzie i jaki kupic komputer do mp3, dvd i telewizji?

Autor: hubert depesz lubaczewski (depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 19:38:52 MET DST

hej,
musze sobie kupic komputer do zabawy (mam juz do pracy).
potrzebuje by dobrze odtwarzal mp3 (mala ilosc szumow!!!!), dvd (jakis
dobry komplet czytnik + dekoder - a moze dekoder na karcie? czy voodoo 3
np. 3000 dekoduje dvd?) + telewizja z mozliwoscia ogladania w oknie.
do tego czasem bedzie odpalona gierka typu total annihiliation czy
civilization, wiec demon szybkosci nie musi byc. dysk tez moze byc
malutki, bo mp3 beda puszczane "po sieci" z serwera (komputera na ktorym
pracuje).

co wybrac? ile takie cos bedzie kosztowac? jakie teraz do takich rzeczy
trzeba kupic komp?
w jaki sprzet (grafika/dzwiek/dvd/tv/radio) warto wsadzic kase?

gdzie takie cos kupic (warszawa)? nie chce mi sie szukac i kupowac
oddzielnie komponentow, bo to za duzo zachodu. najchetniej znalazlbym
firme ktora mi zlozy sprzeta na zamowienie i sprzeda na raty.
aha. no i najwazniejsze. ile takie cos bedzie kosztowac?

depesz

p.s. nie. nie bede odpalal najnowszych gierek itp, wiec np. p3 jest
absolutnie i calkowicie zbedny. nethack i tak na tym szybciej nie
pojdzie :)

--
  hubert depesz lubaczewski <=--=> http://venus.ci.uw.edu.pl/~depesz/
     najwspanialszą rzeczą jaką dało nam nowoczesne społeczeństwo,