ceny dysków - jaka prognoza?

Autor: Merlok (merlok_at_polbox.com)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 22:29:30 MET DST

Witam
Mam zamiar kupić sobie w najbliższym czasie twardysk,
a nie orientuję się w tendencjach cenowych.
Czy w czasie wakacji ceny sprzętu idą szybko w dół,
nie zmieniają się czy też zachowują się jak zwykle?
I czy w najbliższym czasie (jak myślicie?) mogę liczyć
na obniżkę cen dysków (i jaką)?

 I przy okazji, co byście polecili, tak gdzieś 6-8Gb?
przeglądałem Chipa 7/99 i tam najlepiej ocenili
Maxtor DiamondMax-y i Fujitsu Picobird-y.

Pozdrawiam - Merlok

--
merlok_at_polbox.com