Jaki skaner???

Autor: PeterPan (peterpan_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 20:26:37 MET DST

Witajcie.

Prosze Was o pomoc w wyborze w miare dobrego ale niezbyt drogiego
stacjonarnego, najlepiej jednoprzebiegowego, skanera formatu A4. Napiszcie
prosze o swoich doswiadczeniach. Bede wdzieczny za wszelkie uwagi dotyczace
tego sprzetu, jego ewentualnych wad i zalet (na co zwracac uwage przy
kupnie), waznych i mniej waznych parametrow jakimi charakteryzuje sie skaner
i calej reszty. Nigdy nie mialem dluzszego kontaktu z tym urzadzeniem. Tylko
kilka razy uzywalem skanera u innych osob. Zalezy mi na jakosci sakanera -
trwalosc i parametry. Dodam jeszcze ze zamierzam skanowac zarowno grafike
jak i tekst. Zalezy mi na duzej wiernosci skanow. Chcialbym rowniez uzywac
OCRow.

Pozdrawiam
PeterPan
peterpan_at_friko.onet.pl