Re: Co z tym AMD ,przeciez jest NAJLEPSZE

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 17:41:42 MET DST

A. Bigor wrote in message <7kqpl3$kep$1_at_korweta.task.gda.pl>...
>Grzegorz Mazur napisał(a) w wiadomości: <7kqbi0$8an$1_at_freyja.bart.nl>...
>Dokladnie do 999 MHz. ;)
>A co zwiekszania czestotliwosci, to czy nie bylo tak, ze komputer jedynie
>sie uruchamial (POST), a informacje o taktowaniu wyswietlane byly na innym?

Nie mam pojęcia... Czytałem tylko w paru gazetach...

>Zreszta, nawet jesli dzialal, to na pewno nie bylo to standardowe P|||.
>Co z blokada mnoznika?

Oni wprowadzają blokadę tylko do handlowych procków. Zawsze testują na tych
bez blokady, bo jak nie pójdzie to zawsze można zamieszać i namydlić oczy
widowni...

>Nie ma. Z normalnym chlodzeniem AMD udalo sie osiagnac 600 MHz.

No to trudno... A już miałem nadzieję, że mają coś fajnego...

>Plotka: ponoc przy tej czestotliwosci K7 zre ponad 50 W!

A Cyrix przy 200MHz 35W... To nic szczególnego, tym bardziej że AFAIR P-III
przy 550MHz też żre powyżej 30W (i to samo Core)...

>Chyba nie. Alpha to RISC, a K7 -- x86. Miedzy nimi jest przepasc.

Właśnie K7 ma być RISC + zintegrowany, wielowątkowy dekoder x86. Dlatego
będzie to coś w stylu dual-mode (oczywiście AFAIR...)

>Jadro wcale nie jest tak doskonale. Alpha jest procesorem 64-bitowym,
>a WinNT systemem 32-bitowym.

No, może to nienajlepszy przykład... ;)))

>zabiera
>Wojne (cenowa) zaczal Cyrix.

...i pierwszy ją przegrał...

>Intel twierdzi, ze dojdzie do 0.13um.

No, to będzie im ciężko... Ale problemy z dyfuzją Cu w Si są też niemałe.
Jednak mówią, że dzięki Cu da się dojść poniżej 0.01um (może to tylko
plotki...)

Ciekawe jak to wszystko będą opisywać za 100 lat ;)))

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur