Re: Co z tym AMD ,przeciez jest NAJLEPSZE

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 12:38:04 MET DST

Hi,

"Splawik (Krzysztof Spławski)" wrote:

> Gościu malinowy, tak się składa, że pracuję na serwisie komputerowym od
> ładnych parunastu latek, a jak do tej pory najwięcej straciłem na połączenia
> z TelePsem właśnie po to, żeby zciągnąć najnowsze sterowniki, poprawki i
> upgrady tylko po to, żeby klientowi uruchomić jego cacko o szumnej nazwie
> AMD (sytuacja ciągnie się od czasu 486).

1) Am486 przez dłuższy czas był _dokładną_ kopią Intela (na licencji) i
   jeżeli miałeś z nim problemy, to źle o Tobie świadczy ;-) Dopiero
   ostatnie serie miały modyfikacje, ale problemów z nimi nigdy nie było

2) K5 rzeczywiście był lekko problematyczny, ale tylko dla wybranych
   (AutoCAD, 3D Studio). Normalne programy chodziły bez problemu.

3) K6 i nowsze są rewelacyjnymi procesorami i nie trzeba do nich
   więcej łat niż do Inteli. Jedynym problemem są chipsety (ale problem
   ten da się łatwo ominąć - ja na przykład bez żadnych patchów mogę
   pracować z MVP3 + K6-2 i działa bez problemu ze wszystkim).

> bardzo: zestaw instrukcji MMX, wykorzystanie w starszych procesorach AMD

MMX zaimplementowali, bo pojawiło się oprogramowanie pod to.
Nie zapominaj jednak o 3DNow!, który jest oryginalnym pomysłem
AMD.

> storzonej przez Intela techniki OverRide). Jednym słowem: dawcą standardu na

OverRide? Nie miało być OverDrive? Zresztą co ma OverDrive do starszych
procesorów AMD?

--
Pozdrowienia,