Odp: Odp: jaki monitor?

Autor: /// K a s z p i r /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 12:39:18 MET DST

> O co Ci choodzi ???
> A ja sobie taki kupie !!!
> Za te pieniadze, to najlepszy wybor. A widzialem takie cos u kumpla i calkiem
> fajnie sie na to patrzy.
> Moze zmien sobie grafike ...

To go sobie kupuj !
Czy moglbys sprecyzowac slowo "fajnie" . Bo u mnie w pracy na karcie obraz jest jak to powiedziec "troche malo kontrastowy ,
rozmazany , ma beznadzielna ostrosc i BRAK TCO'95"
Pamietaj oczy masz tylko jedne i na monitorze nie warto oszczedzac .
Ja zaoszczedzilem :((((( i teraz chyba czeka mnie wymiana monitora na jakis z norma TCO'95 (jak troche posiedzisz przy takim
monitorze (kiepskiej klasy) bez Tco to zobaczysz o co mi chodzi)