Offtopic - Multinet w Trójmieście

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 11:05:50 MET DST

Witam

Chciałbym się dowiedzieć, czy Callback Multinet w innych miastach działa
równie beznadziejnie, jak w Trójmieście. Chodzi mi o to, że numer jest cały
czas zajęty (to jeszcze mogę zrozumieć - nie tylko ja chcę się dodzwonić
:)), a jak się już dodzwonię, to system nie oddzwania (tego już nie rozumiem
i jakoś nie mogę się z tym pogodzić). Choć problem jest na pewno znany
"szczęśliwym" posiadaczom karty Multinet, to pozwolę sobie jeszcze na parę
zdań do użytkowników, którzy się zastanawiają nad kupnem karty. Kończy się
więc na tym, że po kilkunastu minutach nieudanych prób połączenia i kilku
zmarnowanych (na rzecz TPSA) impulsach, mam już szczerze dość tego całego
callbacka, ponieważ przez 0202122 już dawno bym się połączył i stracił mniej
impulsów, niż zmarnowałem na callback (że o nerwach już nie wspomnę). Tak
więc rada dla mieszkańców Trójmiasta (jak jest w innych miastach - nie mogę
się wypowiadać), którzy zastanawiają się nad kupnem pierwszej karty
Multinet'u: pomyślcie dwa razy (albo lepiej trzy :)), czy nie lepiej zostać
przy TPSA lub skorzystać z oferty alternatywnej firmy, np. System C Softel'u
(http://www.softel.gda.pl/softel/m3_6.htm) lub poczekać na HIS w TPSA.
Chyba, że jakość usług Multinetu się poprawi (nie zawsze było tak źle, wręcz
przeciwnie - kiedyś zawsze łączyłem się za pierwszym razem).