Re: Odp: Skrętka - jak podłączyć?

Autor: apix_at_kki.net.pl
Data: Wed 23 Jun 1999 - 11:53:28 MET DST

> Użytkownik Marcin <marcin_at_gonet.krakow.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:WVTb3.1820$06.32129_at_news.tpnet.pl...
>
> Wspólne 0 dla komputerów - tylko jak to zrobić, skoro umieszczone są w dwóch
> różnych budynkach? A kabelki do kaloryfera to ja już dawno poprzypinałem...
>

> --
> Przemek "Maverick" Ryk

lepsze sa wodociagowe, pamietaj tez aby byla odlaczona
ziemia ochronna od fazy zerowej w gniazdku, i podlacz tez ta
ziemie ochronna z przewodem wodociagowym , oraz uzywaj
woltomierza do pomiarow pamietajac o wystepowaniu ladunkow
elektrostatycznych wytwarzanych np od wiatru to one moga
iskrzyc przy rozladowywaniyuwaga na woltomierz) taki kabel
dziala jak kondensator gromadzac ladunki , stosuje sie specjalne
diody do zabezpieczen
maja one duze mozliwosci zwierania takich krotkotrwalych
przepiec elektrostatycznych i pochodzacych np od indukowanych
pradow (burze)

--
Najpierw marzysz, potem planujesz, potem... VGK umozliwi efekt.
Sklep Internetowy VGK http://www.vgk.com.pl Najnizsze ceny, promocje!