Re: czytniki kodow kreskowych

Autor: Piotr Jelonek (pejot_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 23:30:22 MET DST

Czytniki kodów kreskowych mogą być podłączane do komputera na dwa
sposoby :
1. przez złącze klawiatury;
2. przez złącze RS.
Z reguły mają jeden klawisz do rozpoczęcia pracy, który zapala źródło
światła czytnika.
Oprogramowanie dołączane do czytnika pozwala nauczyć go czytania kodów
kreskowych,
natomiast to co będzie odczytane zawiera sam kod kreskowy. I dlatego
powinien w nim być zawarty kod klawisza Insert i Enter.

więcej informacji na priva.

pozdrawiam

--
Piotr Jelonek