Re: Czyszczenie zatkanych dysz w Catridgach...

Autor: Andrzej (gandalfg_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 08:32:59 MET DST

cze
jesli lezal tak dlugo to pewnie juz nic z niego nie bedzie ale ... zawsze
warto sprobowac.
Najlepiej to zrobic za pomoca szmatki lub delikatnego papierka i spirytusu
(tylko nie salicylowego bo zostawia osad).
Musi to byc taka szmatka ktora nie zostawia wlosow bo inacze pozatyka ci
dysze calkiem. Jesli to nie pomoze to mozesz jeszcze sprobowac zanuzyc
delikatnie zbiorniczek w spirytusie ale nie na dlugo, bo wyleje ci sie
(oczywiscie pod warunkiem ze jeszcze jest) tusz.

pozdrawiam

GELO napisał(a) w wiadomości: ...
>Czym mam wyczyścić zatkane dysze w catridgu czarnym(chyba w color tak samo)
>firmy HP do 690? Catridge ma ok. roku i jest go połowa. W programie nic nie
>daje.
>Proszę o pomoc.
>GELO pietru0_at_friko7.onet.pl
>
>Wielkie Dzięki!

              -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglądać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!