Re: IE50 PL Dluzsze ladowanie grup ?

Autor: BeeGeeS (beegees_at_promail.pl)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 20:51:31 MET DST

jaras <jarasgb_at_friko6.onet.pl> wywalił:
> hAJ
> Niestety to prawda :(( ale zauwazylem ze gdy OE5 przejal posty z OE4 to z
> 45mb postow zrobilo sie 120mb !!! Czy u Was bylo podobnie?
> Gdy chcialem pobrac nowe wiadomosci z grupy to zaczynal pobierac kilka
> tysiecy starych naglowkow tak jakby nie uwzglednial tych postow ktore juz
> posiadal ( 120mb !!! )
> Czy mozna z tymi problemami cos zrobic? Bo narazie ( chyba ) wrocilem do
> sprawdzonego OE4

Co do wielkości plików grup dyskusyjnych, to spróbuj je skompresować
(Plik/Folder/Kompaktuj). A sposób na zmuszenie programu do nieciągnięcia
wszystkich nagłówków jest banalny: klikasz grupę prawym klawiszem i
wybierasz "Wyrównaj". Jeszcze jakieś problemy? Służę
http://kki.net.pl/napek/oe.html . Chłopaki!!! Początki bywają trudne,
później można program zrozumieć (choć sam miałem z tym duże problemy...).

C Ya
BeeGeeS

// Bartek Gliniecki ==> beegees_at_promail.pl \\
|| http://kki.net.pl/napek ||
|| www.grupa.trojmiasto.pl ||
\\ Nigdy ilość, zawsze jakość //