Odp: najcichsze CD-ROMy i DVD-ROMy ?

Autor: XaTrix (xatrix_at_friko7.onet.pl)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 13:39:58 MET DST

Nie wiem jak reszta, ale Asusy sa bardzo glosne, wiec nie polecam przy
odkrywanej obudowie. (Ja mam taka przednaia klapke a wiec jakos wytrzymuje
asus x50). A co do szybkosci i korekcji bledow to nie mam zastrzezen
(najlepsze do przegrywana plytek w mp3, 5 minut cala plytka jest na
twardzielu Cd-audio oczywiscie). A szczerze to polecam TEAC-e, choc u mnie w
bialymstoku nie mpglem znalezc.
Pozdrawiam
Xatrix