Re: Tomb Raider 2 - poziom 182

Autor: Wojtek (rzutnik_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 12:38:35 MET DST

>Piszę tu, bo nie znalazłem z mojego komputera
>dostępu do grupy typu 'gry komputerowe'.
>
>Jak w TombRaider2 przejść planszę nagrywaną przez
>grę jako pozycja 182 (start poziomu w małym
>pomieszczeniu pełnym skrzyń, po wyjściu z którego
>znajduje się spory basen z pływającym samolotem) ?

Numerk pod jakim nagrywana jest gra jest to kolejny numer zapisania
gry, im częściej zapisujesz stan gry tym większe masz numerki
(najważniejsza jest nazwa poziomu na którym grasz).

A co do tego poziomu to musisz odpowiednio poprzestawiać skrzynie tak
aby mieć dostęp do przejścia które jest na ścianie z przeciwnej strony
krat. Zrób to tak abyś podczas powrotu do bramy w kracie nie musiał
się wspinać na skrzynie. W przejściu które odkryjesz przesuwasz
dźwignię, która na chwilę otwiera bramę w kracie i wtedy biegiem do
wyjścia.

Jeśli chcesz jakieś dokładniejsze informację lub opisy poziomów zobacz
na http://www.traider.org.pl/index.htm