Re: Dysk odporny na WIN98 ?

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 04:39:09 MET DST

Leszek Chwaliński napisał(a) w wiadomości:
<7kecgi$7uv$1_at_plus.ds14.agh.edu.pl>...
>Witam.
>Mam za sobą kilkadziesiąt instalacji WIN98 PL na różnych komputerach,
>ale taki przypadek jak dzisiaj zdarzył mi się pierwszy raz i nie wiem
>co o tym myśleć. Może ktoś coś zasugeruje?
>Komputer z płytą główną Soyo 5BT5, 32MB SDRAM, dysk Samsung UDMA
>2,5 GB. Od grudnia 97r. bezproblemowo pracował z WIN95 PL SR2. Teraz
>klientowi zachciało się WIN98. Instalacja na nowo: FDISK, format itd.
>Wszystko bez zakłóceń do momentu drugiego restartu, (po wpisaniu kodu)
>po którym Windows już się nie chce załadować. Walczyłem z tym cały
> [...]
Nie umiesz czytać, to po co ci komputer?
Tyle razy pisali - jak nie idzie setup Win98, to wyłączyć wszystkie
podkręcania i inne dopałki i puścić setupcor. Ani słowem nie
wspomniałeś, co za karty są wetknięte w ten komputer, zwłaszcza grafika.

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Klikanie: "Myślenie inaczej"