Re: Co to jest PCI Bridge ??

Autor: Cipiór (Marek.Witon_at_infor.pl)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 10:22:31 MET DST

dobrze ze napisales ze posiadasz i 740 to karta Agp jesli chesz koniecznie
miec W95 musisz zainstalowac obsluge USB z plytki W95 oraz patcha Via Agp
wspomaganie przy wysterowaniu Agp dla W95 i powinno ruszyc a PCI bridge caly
czas bedzie sie pojawiac przy W95 usun i pozwol aby zaladowal jakies
badziewie odpowiadajace za PCI z plytki W95 Proponuje postaw W98 i problem
powinien zniknac
Pozdrowionka!