Odp: Nagrywarka CD - którą wybrać?

Autor: Przemek Ryk (fiku_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 02:25:03 MET DST

Użytkownik E & D <e769_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7klfc3$46d$2_at_sunsite.icm.edu.pl...
> 2-3 płyty miesięcznie - kiedy to Ci się zwróci?? - czy dziennie?. Czy te
> płyty masz tak tajne , że student w akademiku nie może Ci ich przegrać za
> 15PLN/sztuka??

Po pierwsze - nie ja, a mój znajomy prowadzący własną firmę. Dane faktycznie
zawierają dużo poufnych informacji. Poza tym - komputery są tam
wykorzystywane niemal na okrągło, więc wyciąganie i zanoszenie do kogoś
dysku twardego zupełnie nie wchodzi w grę.

Przemek "Maverick" Ryk
FAQ grupy pl.soc.seks.moderowana
      http://friko4.onet.pl/ka/fiku/faq.html
"The cruelest lies are often told in silence"
                     Robert Louis Stevenson