Re: Odp: LG x40

Autor: Remigiusz Sagan (rsagan_at_pl.dhl.com)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 17:47:58 MET DST

>Ja kupiłem sobie Asusa x36 na początku marca .
Ja kupilem Asusa x34, tez w marcu.

>Pod koniec maja mi wysiadł (padł) !!!
Mnie zaczal padac stopniowo przez miesiac, az pod koniec maja padl
calkowicie.
>Z tego co czytałem na grupach dyskusyjnych CD Asusa są b.dobre (sam o byłym moim Cd mam taką samą opinię) ale są za to bardzo
>awaryjne.
Opinie podzielam, smigal super i czytal wszystko, ale zle sie
skonczylo :-(
>Szczególnie modele 36x i 40x (model 50x jeszcze nikt dobrze nie "przetestował").
>Teraz wymieniam Cd na LGx40.
Mam taki sluzbowy. Chodzi dopiero dwa miesiace, ale tez jest super
(szybki ;-) i wszystko czyta), jedyna wada, to to, ze namietnie
probuje wyczuc plytke nawet, gdy nie ma jej w napedzie. Ale to tylko
taki drobiazg, do ktorego nie moge sie przyzwyczaic.
>Znajomy z firmy komputerowej sprzedaje Cd firmy LG od ponad roku i na razie tylko 1 CD był w naprawie.
Miejmy nadzieje, ze mowi prawde. Ja, jesli sie uda, przesiade sie na
TEACa 532B (czy jakos tak).

--
Remigiusz Sagan * rsagan_at_pl.dhl.com * UIN 4476455