Re: Offtopic - ambitne ;-) plany TPSA

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 16:39:42 MET DST

-=Sp00ky=- wrote:
> Jakie te moje kolegi zza oceanu sa poinformowane... ;)
>
> ... a ja myslalem, ze sama linia telefoniczna juz jest ograniczona do
> 52kbps...
> przynajmniej w Kanadzie.
hmm..a ja ci napisalem, ze max polaczylem sie na 50.666, a nawet jakby
linia wyciagnela te 52kbps to i tak modem providera polaczy sie na
mniej...
> ... i duze znaczenie ma tez odleglosc do pierwszego "router-a" z miejsca
> polaczenia.
z tego co czytalem, to adsl wykorzystuje te same kable, tylko jest
zmieniane urzadzenie abonenckie na centrali (jakies filtry i inne
bzdury) i dostajesz filtr po swojej stronie, bys moj uzywac telefonu i
modemu jednoczesnie..a wg gosci z bella na razie maja ograniczenie do
2km, ale podobno niedlugo sie ma to zmienic...no i wg testow sredni
transfer to 85kBps..az chce sie zyc..co prawda to modemy kablowe moga
wyciagnac prawie 2 razy tyle, ale jak duzo ludzi siedzi na tym samym
kabelku to czasami potrafi strasznie przymulic...a jako, ze coraz wiecej
osob zaczyna korzystac z netu przez kablowke, to sytuacja moze byc tylko
gorsza..a tak kazdy jest swoim panem

--
Kelof
folekm_at_globalserve.net