Re: mama i Word

Autor: kaizen (skasuj.kaizen_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 14:03:54 MET DST

Tomo wrote:

> Czesc
> Mam problem:
> musze mamie udostepnic kompa z Wordem a boje sie ze mi dysk sformatuje
> uzytkownik potrafi wszystko ) :-)
> wiec jak zrobic cos takiego:
> loguje sie i automatycznie
> laduje sie Word ( to potrafie )
> nie ma mozliwosci wejscia do Moj Komputer ani do
> START-u, a po wyjsciu z Worda automatycznie wylogowuje
> ja i robi shutdown-a.

Do zamknięcia kiedyś widziałem batcha, ale z grzebaniem na dysku może
być problem.
Jeżeli masz NT to nadajesz odpowiednie uprawnienia i no problem.
jak masz 95 to możesz kombinować z programami do zabezpieczania
katalogów - ale o tym tylko słyszałem i nie wiem na ile jest skuteczne.
Łatwiej chyba przesiąść się na NT.
Jak masz 3.1 - to nie znam sposobu - znowu NT

PS. Jak możesz to zadając pytanie podawaj kilka istotnych szczegółów np.
system operacyjny.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen