Odp: Dysk odporny na WIN98 ?

Autor: Andrzej Zieliński (andrewz_at_polbox.com)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 07:08:43 MET DST

Ja miałem kiedyś podobny problem ale nie chodziło o dysk tylko o sterownik
IDE - Win95 chodził jak trzeba a Win98 nie chciał (instalka się wieszała ale
działał w trybie awaryjnym).
Okazało się że Win98 źle dobierał sterowniki płyty głównej (kontrolera IDE
dokładnie).
Nie pomagało wycięcie sterownika (znowu istalował ten sam) - dopiero
uruchomienie w trybie awaryjnym i zastąpienie sterownika Win98 sterownikiem
z dyskietki dla płyty głównej pomogło.

Użytkownik Leszek Chwaliński <leszchw_at_ra.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7kecgi$7uv$1_at_plus.ds14.agh.edu.pl...
> Witam.
> Mam za sobą kilkadziesiąt instalacji WIN98 PL na różnych komputerach, ale
> taki przypadek jak dzisiaj zdarzył mi się pierwszy raz i nie wiem co o tym
> myśleć. Może ktoś coś zasugeruje?
> Komputer z płytą główną Soyo 5BT5, 32MB SDRAM, dysk Samsung UDMA 2,5 GB.
Od
> grudnia 97r. bezproblemowo pracował z WIN95 PL SR2. Teraz klientowi
> zachciało się WIN98. Instalacja na nowo: FDISK, format itd. Wszystko bez
> zakłóceń do momentu drugiego restartu, (po wpisaniu kodu) po którym
Windows