Re: Offtopic - ambitne ;-) plany TPSA

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 03:09:11 MET DST

Grzegorz Mazur wrote:
> NB. tutaj, w Holandii, praktycznie nie da się połączyć na 56kbps z
> niektórymi providerami mimo kryształowo czystych linii... A może to wina
> WinModemu... Na moim Zoom v.34i (33.6kbps) za każdym razem mam max, u
> znajomych na 56kbps zazwyczaj jest 32kbps albo niżej...
Jedno jest pewne, ze w duzych miastach masz szanse na uzyskanie znacznie
wyzszych predkosci niz poza. Gdy mieszkalem w Toronto to modem bez
problemu sie laczy sie z max predkoscia (50.6kbps, bo tyle tylko
dopuszczal provider), a kilka kilometrow poza najwyzsza predkoscia z
jaka sie polaczylem bylo 48kbps, a najczesciej lacze sie na 46.6..na
drugiej linii jest jeszcze gorzej bo max to 44kbps (akurat tak sie
zlozylo, ze sa podlaczone do 2ch roznych central). Wiec nie narzekaj juz
tak bardzo na tpsa, bo raju gdzie bys sie laczyl na pelne 56kbps nie ma
nigdzie. Za to bardzo szybko rozprzestrzenia sie ADSL, mozna miec to
taniej niz klasycznie (dodatkowa linia + konto u providera, tutaj nie
potrzebujesz dodatkowej linii, dla ciekawskich 39,90cad), tylko znowu na
razie oferuja tylko w centrum, podobno technologia ta ma narazie bardzo
ograniczony zasieg..tak przynajmniej mozna sie w Bellu dowiedziec.

--
Kelof
folekm_at_globalserve.net